Bra start på dagen!

Inatt har jag sovit i Linns lägenhet i stan, hela sommaren har jag tänkt att jag ska gör detta men sommaren är snart slut så nu blev det av.


Jag tänkte gå långpromenad i Slottsskogen och gå på Linnégatan och titta i skyltfönster men jag somnade efter middagen klockan sju och när jag vaknade en timma senare hade lusten försvunnit helt. Jag satt i sängen med datorn tills jag skulle sova, inte mycket blev gjort där.

I morse träffade jag Kattis på "Bönor och bagels", ett annorlunda café med goda frukostgrejer. Vi pratade och skrattade och åt tills vi var nöjda och redo att gå och jobba.

Resten av dagen har varit hektisk, kunder, besök hos pappa, ut till Hisingen och träffa ett par som ska passa Tage en natt i helgen och sedan handla och hämta Hanna på jobbet. Men nu är det god natt, nya krafter imorgon.


En riktigt god frukost
Fina, fina vän❤️