Fiskpaket!

Efter att jag arbetat förmiddag så åkte jag, Hanna och Tage och hälsade på pappa. Vi tog ut pappa på verandan så att han skulle få hälsa på Tage, så härligt att se dem tillsammans.

 
På hemvägen handlade vi och gick en promenad, både jag och Hanna skulle tillbaka till jobbet så vi skyndade oss hem för att få några minuter hemma innan vi skulle gå igen.
 
Vädret slog om och plötsligt var det 25 grader ute i ett par timmar, jag trotsade värmen och åkte till gymmet, blev bara ett kort pass.
 
Nu har vi ätit fiskpaket och jag och Kiki har gått en powerwalk, så skönt. Jag gillar när man tar lite av det man har hemma och använder. Idag hade jag kokt potatis, förkokt broccoli, spenat  och blomkål, rödlök och torskrygg, toppade med vitlökssmör. Lät det stå i 200 grader i 20 minuter i sina bakplåtspapperspaket, åt med en kall sås med créme fraiche, salt, peppar, paprika och cayennepeppar.
 
Tage växer mycket nu, snart klarar vi inte att bära honom längre!😥
 
 
I väntan på att komma in i ugnen
Allt i ett paket
 
 
 
#1 - - Ulf%2525252525252525252525252520Claesson:

Två vackra varelser.. *ler*