Längtar efter söndag!

Långa dagar och för korta nätter, svårt att varva ner och komma i säng i bra tid. Hektiska dagar på jobbet, önskar att jag hade mer tid att gå på julmarknad, promenera i Haga och se på julskyltning, lyssna på julmusik och gå på julkonsert men jag hinner inget. Eller jag får prioritera det viktigaste, jobb, familj och träning.


Har dåligt samvete över att jag inte är hos pappa tillräckligt länge, inte har så mycket julsaker, bakar tillräckligt, är med Tage, julhandlar med flickorna och tusen saker till men det kommer att bli jul ändå så jag får gilla läget.

Imorgon är det fredag och upp tidigt och hem väldigt sent men jag är ledig flera timmar mitt på
dagen och då ska jag göra bra saker.

Till middag åt vi lax med nöttäcke, sallad med pärlcouscous och fetaostcreme.


Hacka valfria nötter med vitlök och olivolja och bred på laxen
#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Låter lite som om du dignar under både arbetsbördor och dåligt samvete, inte en bra kombination. Försök att inte ta på dig så mycket, det kan straffa sig i slutändan..ingen är betjänt av om du går in i den berömda väggen. Jag känner människor mig närstående som varit där, och vägen tillbaka är lång. Mycket lång.

Svar: Du har rätt Ulf, aldrig bra att ha f mkt omkring sig men jag har ett jobb där det är omöjligt att stressa vilket nog är tur. Jag är dessutom bra på att slappa emellanåt! Tack f omtanken! Kram
maria nilsen