Att få mat när man kommer hem!

Lång dag igen, gick hemifrån tidigt för jag skulle till torget och handla lite. När jag ändå var så nära pappa åkte jag till honom, Kiki var där och vi satt och pratade en stund.


Efter en snabblunch började jag sedan jobba och slutade 18.30! Så var den dagen borta.

Imorgon har jag bokat in lite mindre behandlingar så jag hinner annat på eftermiddagen, Kiki, jag och Malin ska ta ett glas vin på Sorelle innan vi går hem och äter middag.

Idag lagade Linn det mesta av maten och när jag kom hem var det i princip klart, en underbar soppa med potatis, sötpotatis, lök, vitlök, chili och grönsaksbuljong som man mixade och toppade med hårt stekt bacon och majs, lite koriander på toppen också. Åt med rostat surdegsbröd. Så tacksam att få hjälp med matlagning emellanåt, både Linn och Hanna är väldigt duktiga.