Så jävla mycket skitsnack!

Snälla kunder, vänner och bekanta, bespara mig era trångsynta åsikter om människor som har eller har haft det jobbigt. Senast i raden av personer är Kiki Danielsson, det är tydligen helt ok att prata skit om henne och hennes tidigare alkoholmissbruk vitt och brett. Fyllekärring och avdankad alkis har jag fått höra de sista dagarna! 


Tänk vad ni vill om vem ni vill men ligg inte i mitt behandlingsrum och snacka massa skit. Jag hyser den största respekten för människor som klarar att ta sig ur sitt missbruk och fortsätta sitt liv. Som massör får man höra mycket och i de flesta fall vill kunderna mest prata av sig och få lite medhåll men om det gäller att prata illa om någon som jag respekterar och sedan tycka att jag ska hålla med kan ni se er om efter en ny massör!