Upp med ljusstakarna!

Nu kunde jag inte vänta längre utan satte upp ljusstakarna i fönstrena. Det blir lite ljusare och mysigare i alla fall.


Jag har jobbat som vanligt med olika behandlingar och dagarna går så fort, slutade 14.30 och åkte hem, vet inte när jag hade en ledig eftermiddag senast! Så skönt att fixa lite hemma, laga middag och vara med Tage.

På kvällen tränade vi Kettelbell inne på Kompassen, älskar att göra detta varje onsdag, träna och prata lite med Kattis. Ett jättebra pass som hjälpt mig att bygga upp starkare muskler.

Åt carbonara till middag, älskar det och äter det ofta. Jag har alltid bacon och parmesan hemma så det blir ofta en nödlösningsmiddag.

Imorgon är det torsdag och vi ska ha kvällsmöte på jobbet och äta något tillsammans samtidigt.


Kattis, David och Sarah, bästa vännerna!
En hederlig cafbonara