Snart en vecka!

Dagarna går fort och snart har Linn varit iväg en vecka, mycket har fallit på plats för henne även om det varit mycket känslor upp och ner. Jag tror att hon trivs ganska bra och de ledsna stunderna är nog mest när det är mörkt ute och hon känner sig lite ensam.
 
Jag går ofta in och sätter mig på hennes säng, luktar på lakanen och låtsas att hon är här. Jag saknar att diskutera med henne, att höra henne resonera om saker, att höra henne och Hanna skratta och berätta saker för varandra. Ser så mycket fram emot att få åka till Sacramento och se allt hon ska visa oss men mest att bara få hålla henne hårt.
 
Idag har jag gjort det vanliga, jobbat, tränat och hälsat på pappa. Hanna är i Stockholm så det är tyst och tomt hemma!
 
Gjorde laxsallad till middag, bakade lite bröd också. Måste hålla mig sysselsatt!
(null)
 
(null)
 
(null)
Syskonkärlek