Måndag!

 En sjukt hektisk dag, tur man inte vet allt man ska göra på en dag innan man gör det för då hade jag legat kvar i sängen. Började i alla fall med att äta frukost och skotta fram bilen, värsta snöstormen ju. Körde Linn till gymmet och åkte sedan till Slottskogen med Tage för att träffa en kompis med boxer, de lekte i hundgården och var helt galna.

Efter det hade jag PT med David och Tage väntade hos Linn. Stressade hem med honom, handlade och började jobba för att inte sluta förrän sju. Hem och lagade middag och kom på att gasen var slut och vi hade ingen Ramlösa. Alla som känner mig vet att jag är så beroende av det och måste ha det så jag satte mig i bilen ikväll och körde och köpte. Nu har vi kollat på tv och ska snart lägga mig.

Imorgon ska jag klippa mig, ska bli så skönt, mitt hår växer som ogräs!
Älsklingar!