Nedräkning mot semester!

Två dagars arbete kvar innan vi åker, imorgon ska vi lämna Tage ett par dagar på kennel sedan tar Kiki honom resten. Ska bli skönt att få byta miljö, nu är det ju lika varmt här så det är inte främst för vädret vi åker.
De sista dagarna har varit ännu varmare än tidigare, snart är det tre månader med fint väder!
Härom kvällen var jag på Toso med några tjejer som jag känt sedan vi var små barn, vi har alltid massor att prata om och känner varandra så bra. Toso har börjar servera bara smårätter istället för stora huvudrätter så vi åt lite olika mindre rätter. Allt var så gott!

Imorgon är jag ledig halva dagen och ska till stan och handla lite inför resan och sedan ska jag träna. Nu har jag inte tränat på tre veckor, förutom gått på bandet och cyklat lite, man märker hur fort man förlorar muskelmassa, tråkigt att träning är sån färskvara.

Detta åt vi på Toso!
(null)