Snart midsommar!

Midsommar är runt hörnet och det märks på vädret, grått, kallt och blåsigt. Vi ska äta lunch hos Kiki och sedan vara hemma på kvällen, både Linn och Hanna har egna planer men någon av dem är med på lunchen hoppas jag.

Igår tog jag bort stygnen och allt såg jättebra ut, förutom att jag är svullen och blå/svart över hela överkroppen och främst magen så är allt bra. Behöver inga mediciner och i princip kan jag börja jobba när jag vill sa läkaren. Men jag ska vara hemma en vecka till, sju dagar med SVT play och ligga i sängen. Så skönt sätt att tillbringa "semestern" på.
Annars har jag bara en vecka semester i sommar, det är ju lugnt på jobbet så jag kan ta en dag här och där.

Idag ska jag och Hanna hämta våra pass, vill också besöka pappa och handla lite.

Igår åt vi min favorit middag som jag blandar ihop på några minuter, en lite görigare sallad med kyckling, quinoa, lök, tomater, guacamole och syltad lök. Gör en dressing med créme fraiche, vitlök och parmesan som jag mixar ihop och har på.
(null)

#1 - - Angelica Wåhlin:

Jag storknar, vad gott det såg ut!

Svar: Tack fina du!
maria nilsen