Vilda djur!

Så kom då regnet och alla bönder, odlare, vi med gräsmattor och alla andra som väntat blev glada. Men efter en dag med blåst och 14 grader vill de flesta ha tillbaka värmen igen.
Runt vårt hus finns mycket vilda djur såsom vildsvin, räv, rådjur och älg. Den senaste veckan har en älgkalv, fjolårskalv irrat omkring på vår och grannens tomt. Den är helt oskygg och man kan stå en meter ifrån och den fortsätter äta på trädet, jag tycker så synd om den för att den inte har sin mamma men det är fint att ha en älg i trädgården även om jag förstår faran i att den blir för tam.

Idag har jag jobbat och sedan åkt till gymmet med Camilla, vi körde styrketräning i 45 minuter och sedan yin yoga i en timma. När jag kom hem gick vi en promenad i 45 minuter så jag är nöjd med dagens motion. Nu ska jag lägga mig, det är tisdag om några minuter och jag ska börja dagen med David!

(null)

(null)