Vaken på natten!

Jag har inte direkt vänt dygnet, är bara vaken ett par timmar varje natt utan direkt orsak. Det gör mig inte så mycket, jag läser lite, tar något att dricka eller sitter vid fönstret en stund. Bäst är såklart att få sova hela natten i streck men det brukar bara vara en period sådana här sovtider.

Igår gick jag en mil totalt, jag vet inte vad det är men jag är mycket bättre i ryggen, kan gå nästan obegränsat länge och värken i benen är nästan obefintlig. På torsdag har jag tid för MR så det blir intressant.

Idag till middag blev det fylld kycklingfilé, fylldes med strimlad soltorkad tomat, mozzarella och basilika, åt med spagetti med pesto, har fått lite dille på spagetti.

Imorgon ska min kära syster bjuda ut mig på födelsedags middag, ska bli så mysigt!

Nu ska jag försöka somna om!
(null)

Mina nya lakan kom idag, är från Alva, dyra men så mjuka att man aldrig vill lämna sängen!