Vad hände med sommaren?

Folk har plockat fram sina tunna dunjackor igen och går med händerna nedkörda i fickorna och kurar ihop sig för att det blåser så. Vad hände med sommaren? Den kom verkligen av sig.

Nu när jag inte har Tage kan jag jobba mer och ha tätare behandlingar, skönt att slippa tänka på honom och att han är ensam. Egentligen är han nästan aldrig ensam, någon dag i veckan kan det bli några timmar annars är han alltid med mig eller hos Hanna.

Varit på gymmet tre dagar i rad, det var länge sedan och det är så härligt när man längtar dit. Nu har jag promenerat mindre ett par dagar men imorgon ska jag gå ner till stan och träffa en kompis och gå hem så det blir en bra runda.

Åt risotto med kyckling och bacon till middag, har fått lite dille på syltad rödlök så åt det till.

Imorgon är jag ledig och ska försöka baka lite kakor, länge sedan jag gjorde små kakor men nu har jag lite olika grejer som jag vill göra.

Nu är klockan 02 och jag ska sova tänkte jag, sov så gott!
(null)

(null)